Minns inte xD

Usch är trött och seg som vanligt, ont i ryggen har jag oxå och det bubblar som fan i magen av den här pulverdieten xD dock har jag kommit på att jag måste äta ett vanligt mål mat om dagen för att jag ska må bra, men det funkar väl det med, har inte gått ner mycket men har ju bara hållit på sedan i fredags, och har snart gått ner 1kg haha xD alltid en bit på väg iallafall ^^. dock vill jag ha någon att träna med egentligen så man skulle kunna börja komma igång med det oxå någon gång, men det kommer väl!

jag kommer egentligen inte ihåg vad det var jag tänkte skriva men det bli nog bra med det ändå ;P

På fredag är det fest iallafall så det så!

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan gärna börja träna ihop om du vill? Jag tänkte jag skulle börja lite smått snart så vi kan ju köra ihop och ta någon promenad ibland :)

2010-11-02 @ 19:34:39
Postat av: Lovisa

Fin header :)

2010-11-02 @ 21:35:53
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Betsy

Hahaha, sista meningen var bra.

Vad är det för pulver diet? Blir nyfiken, är så JÄVLA!!!!!!!! less på min kropp som blir större och större för varje minut. Vet inte vad jag ska göra snart. Kondisen ligger på minus. Når väl snart inte fram till tangenterna....

Okej, lite överdrivet kanske...

Kram =)

2010-11-06 @ 15:03:28
URL: http://www.metrobloggen.se/jagochminatankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt