8de dagen!

Ja jag har inte mycket att berätta, idag är jag sjukt kass i magen för den som ville veta ^^.

Nä men iallafall tänkte berätta att jag själv inte köpt snus på över en vecka nu, sista egna snusen jag hade var förra söndag, där imot har jag fått låna några på jobbet men det är ca 5 snus uppdelade på denna veckan och det är grymt bra om man tänker på att det gick nästan en dosa om dagen innan!

Nästa måndag kommer lönen då ska gymkort och eventuellet simkort inkoppas, vem vet beach 2011 HAHAHAHA!, jaja nästan iallafall eller en bit på väg ditt kan man ju alltid hoppas på ;P

Nä wow nu ;)

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: P

Kämpa på!! :D

2010-10-19 @ 21:44:30
URL: http://thepword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt