man ska inte planera att sova länge xD

Det är kul att planera att sova länge och så vaknar man vid 4-5 på morgonen och är skit pigg xD men blir nog snart sängen igen tror jag ;P

Igår jobbade jag iallafall, 1½ timmas övertid till och med, behöver ju pengarna och fick skjus av helena till jobbet så hade egentligen bara lagt in en timmas övertid men när jag ändå var vid jobbet lite i tolv och inte skulle börja fören halv ett så kan man ju lika väl börja vid 12 så :)

i helgen är jag iallafall ledig, och ikväll ska vi tvätta wiihho, not, men det måste göras, kanske även ska byta rum med bror igen så vi får det stora rummet helt själva, vi får se om vi orkar idag alla 3 ;P

Annars så händer det nog inte speciellet mycket i helgen faktiskt mest ta det lugnt tror jag men det är skönt det med faktiskt, iallafall ibland :)

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Betsy

Det är super att ta det lugnt men det gör man alldeles för sällan. Jag har ungefär 137 000 saker jag måste göra och vad gör jag då, sitter och bloggar ;-). Nä jag ska väl börja fixa, det är ju faktiskt därför jag tog ledigt, hehe. =)

2010-10-11 @ 15:20:45
URL: http://www.metrobloggen.se/jagochminatankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt