spännande!

Trött idag, och allmänt irriterad, huvudvärken börjar komma och jag skulle nästan kunna döda för en snus haha ;P nä kanske inte riktigt men nästan :o nä det är fan på tiden jag slutar kommer spara in så mycket pengar på det helt klart!

Har en del jag borde ta tag i men det skjuter vi la fram till en annan dag ;P

ska nog faktiskt lägga mig i sängen och kolla på tre kronor har fått säsong 5 nu ju, det är spännande ;)

Men först mat Pasta med baconsås gott som fan!!!!



♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: P

Mm, jag förstod det för jag läste det på facebook att du inte var på topp :P

Ja, nu får du allt sluta snusa! Tänk vad du kan göra för dom pengarna istället :)

Du får höra av dig när du vill komma, jag är hemma hela veckan vad jag vet och sitter själv för robin jobbar sent :)

Vill också se på tre kronor :P

2010-10-12 @ 10:48:54
URL: http://thepword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt