Dagen

Idag är jag grymt trött, jobbat från 14.15-20.15 inte mångar timmar alltså men ändå lite över tid för att dom trodde det skulle ringa på men det gjorde det inte xD fick iallafall sitta på admin så ha jobbar i lugn och ro och inte behövt prata i telefon ;P

Ja som sagt annars har det inte hänt mycket idag faktikst, sov ju rätt länge så xD.

Imorgon händer inte heller mycket jobba bara, samma tider som idag, nä som sagt så vill jag göra något med mitt liv men får se när det väl händer!

just nu håller jag iallafall på att skicka över filer till Pierres dator då jag tror min kommer krascha när som helst, imorse fick jag först wow error sen bluescreen sen startade hela datorn om sig när jag spelade på king.com bara xD så av säkerhetsskäl ligger nu alla bilder även på hans dator, vill ju inte bli av med dom om jag är tvungen att förmetera om datorn!

Nä ska spela en runda på king sen ska jag lägga mig och läsa boken jag lånade av mamma, har glömt bort den helt nästan, minns dock inte vad den heter xD

Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt