det ville sig inte..

nehe tänkte ju även ladda upp bild på den fina tårtan min bror gjorde till mig när jag fyllde år men det ville ju sig inte alls :(

nä fan jag är trött och tänker för mycket, ska stänga ner lilla datorn och inta liggläge i sängen framför den lite större och kolla på något avsnitt till av tre kronor :) jag har massa grejer jag vill skriva i bloggen tankar och så där, men jag sitter aldrig riktigt bra och tankarna kommer inte riktigt ut som jag vill verken dom jag vill skriva eller några andra tankar, innan var det bättre när jag kunde sitta för mig själv och blogga i fred eller alltså ingen som stör men när jag väl skriver något så blir jag lätt störd och som sagt bekvämligheten är oxå lite viktig för mig xD

nä får skriva mer imorgon tror jag :)

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt