Eclipse





Originaltitel: The Twilight Saga: Eclipse     
Regissör: David Slade
Utgivningsår: 2010
Längd: 124 min
Manus: Melissa Rosenberg
Genre: Romantik, Thriller, Skräck, Fantasy
Produktionsland: USA
Skådespelare: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Billy Burke, Ashley Greene, Jackson Rathbone, Nikki Reed, Kellan Lutz, Elizabeth Reaser, Peter Facinelli, Gil Birmingham, Dakota Fanning, Anna Kendrick, Christian Serratos, Michael Welch, Xavier Samuel



Om Eclipse:
Bella och Edward är nu återförenade i Forks, men är Edward det slutgiltiga valet? Medan Bella slits mellan sin kärlek för Edward och sin vänskap till Jacob så närmar sig datumet för hennes förvandling till vampyr med stormsteg. Samtidigt börjar det ske en rad oförklarliga mord i den närliggande staden Seattle...

Info från filmtipset.se
bloglovin

Kommentarer
Postat av: P

Jahaaa, haha jag som är lite förvirrad :P Ja i lördags var i halva dagen i Växjö, låg på förlossningen under natten och sen när vi kom hem på eftermidagen så gick vi och la oss för vi hade inte fått sova så många timmar så det var därför vi inte öppnade :P

Nja, tyvärr vill jag nog inte ha någon alls här i början..har sagt de till alla, man har ju så många vänner och släkt från både min och robins sida så det kommer bli för mycket srping i början och de vill jag helst inte..men du får gärna komma ett tag efter och hälsa på :) om du förstår vad jag menar? :)



Usch, har inte sett någon av dom filmerna alls..hatar att alla blivit så vampyrkåta!! :P

2010-09-05 @ 22:02:41
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: P

Ja, man tar nog den tiden man har över till annat i början så i alla fall den första tiden så man kommer in i rutiner vill man nog ha för sig själv och i lugn och ro :) Men sen är det bara att dyka upp, jag kan höra av mig när jag känner mig piggare en dag!

Hör av mig sen i eftermiddag om dom satt igång mig eller inte :)

2010-09-06 @ 08:45:34
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt