farmville xD

Har börjat spela farmville igen ;P håller just nu på att bygga om farmen lite även fast jag borde sova xD men jag fattar inte det här nya med spa och grejer vad går det ut på egentligen? någon som vet?

Det är iallafall rätt kul i mellan åt!

Lönen kom nu i natt, men nu är den nästan slut oxå tyvärr, det försvinner lika snabbt som den kommer i stort sätt, men ska faktiskt kolla lite på om jag och Pierre har råd med ett simkort eller gymkort, men det får kolla upp senare, vill ju börja träna på något sätt iallafall! måste även prata med min syster, men tror inte hon blir så glad om jag ringer vid den här tiden haha ;P

så här ser min farm ut just nu xD man ser inte så mycket men ändå ^^

 

Sofie

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah farmville <3 nästan ingen som spelar längre, haha!

2010-09-24 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt