God kväll

Hoppas allt är bra med er, här är det väl rätt bra, ganska trött och seg bara tyvärr, men idag SKA jag komma i säng tidigt, igår blev det inte riktigt så, satt uppe till iallafall klockan tolv sen tar det ju lite tid för mig att somna med men men.

Jag har en del planer med mitt liv just nu, men vet inte riktigt när jag ska värkställa dom då det är vissa saker som kommer vara sjukt svåra, som tex sluta snus xD nä jag har inte klarat göra det ännu men funderar på att ge det ett nytt försök, men som sagt när vet jag inte riktigt.

Liten not till mig själv med; måste köpa kalender!

iallafall så händer det inte mycket denna kväll, är sugen på att spela in en kass pvp film eller någonting, men det tar ju sådan jävla plats innan man fixar till filmen typ, och jag har ingen plats på datorn, eller jo om jag ta bort filmerna jag sett så kanske, fast är ju inte mycket plats som blir ledigt för det!

Nä vi får se hur jag gör, måste hitta på något att göra i typ 1 timma eller nåt så jag kan gå och duscha sen sova efter haha ;P

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt