Helgen!

Ifredags var vi på marknaden och det första vi gjorde var i stort sätt att göra av med våra sista pengar xD fast var på något bra faktiskt, jag och Pierre köpte en varsin tjocktröja sådan som är lite fodrad oxå så nästan som en höst/vår jacka, skit snygga och skit sköna!

Träffade även Sören och Sofie och deras lille kille Romeo, så söt han är, och stor har han blivit! Annars hände det inte mycket mer på fredagen, jag pallade inte gå ut haha ;P.

Sen var det lördag och under dagen var vi aldrig på marknaden och jag skulle iväg på fest på kvällen och Pierre visste inte vad han skulle göra, till slut bestämmde han med Danne för att träffa honom och dra hem till Jens, när jag fick höra detta blev jag oxå sugen på att dra till Jens då jag inte träffat honom på jävligt länge! och så blev det!

Väl hemma hos Jens så var även Daven där, och Peter, Danne, Boney och Dannes flickvän och så klart Jens mamma :) vi satt och snackade och hade sjukt kul, skrattade som fan, har saknat Jens och Davids humor haha ;P sen råkade vi nog säga något som Dannes tjej tog illa upp vid så dom skulle dra hem, och Pierre åkte med dom hem..

Dennis och Alle kom oxå dit en runda, senare drog vi till någon vet inte vem, och där upptäcker jag att jag glömt mitt leg hemma och vi som skulle ut sen, så jag tänkte gå hem till Jens hämta moppen och köra hem för att hämta det, men kom en bit och ringde istället Anki (pappas fru) som fick komma och hämta mig xD Det var meningen jag skulle gå in till byn igen men så blev det inte somnade hemma haha! men jag hade trevligt dom timmarna jag var ute iallafall helt klart!

På söndagen skulle jag hämta moppen hos Jens, Tutt körde ditt mig vid ett tiden, och jag fastnade där, satt och snackade med Jens, Peter och Jens mamma, sen drog Peter hem och jag, jens och hans mamma var kvar, satt och pratade om allt och inget, Jens var bakis (kul som fan haha ;P) Jens mamma bjöd på pizza riktigt gottit!

Min syster kom även och ringde på dörren, vet inte riktigt vad klockan var då, men pappa och dom här hemma hade visst blivit lite oroliga då jag sagt att jag bara skulle hämta moppen xD jaja lite kan dom väl tänka haha ;P

Sen måndag och idag har det i stort sätt inte hänt ett skit! imorgon börjar jag jobba igen och ska jobba 10dagar yeah kul, eller kanske inte, men nu är jag iallafall tillsvidare anställd så det så!

Blev tyvärr inga bilder från helgen ;/ men lite gamla bilder har jag allt på folket så det så!


Daven!



Jag och Jens!


Sören (my Brother from another mother! ;P)



♥Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt