oj vad klockan var mycket xD

har precis kollat på en hel del avsnitt av tre kronor, riktigt bra är inne på sesong 4 nu hehe ;P

Idag har annars varit till slutet en bra dag iallafall, men den började inte så värst bra, skulle jobbat idag från 15.45 till 20.15, skulle ta moppen för jag hade ingen skjus, det regnade men ja som sagt skulle ta den till jobbet och när jag krängt på mig alla jävla kläder och äntligen fått igång moppen så kör jag i väg och ute på parkeringen upptäcker jag att det är punka på skiten! ja så kul var det! som tur väl är så gick det byta mitt pass så jobbar lördag istället, inte så kul men vafan kunde ju inte ta mig dit idag så..

Nä fan jag måste sova är trött som fan nu xD

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt