seg!

Har varit seg hela dagen idag, ovanligt? nja kanske inte men ändå. Igår var jag och Bror ute med lilla lillasyster på skolan här i Timsfors och lekte, gungade och åkte ruchkana (stavning?) kul hade både vi och hon ;P sen grillade vi oxå när vi kom hem, riktigt gott var nog sista gången för i år ;P

Iallafall så vid sjutiden igår kväll började vi kolla på film jag kände mig då trött och seg, men kvällen slutade med att jag kollat på  filmer och klockan var 4 på natten haha ;P men filmerna var bra faktiskt (kommer info om dom i bloggen om en stund), Pierre kollade på två av dom jag såg sen spelade han oxå, det var iallafall 18years old virgin, förortsungar, flickan som lekte med elden och Eclipse jag/vi såg, alla var faktiskt bra! förortsungar har jag sett innan men gillar den filmen faktiskt, tycker den är lite små rolig och "Johan" har en sådan speciell personlighet haha ;P

Nä nu ska jag hitta information om filmerna och lite youtubeklipp ;P

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Ninja

Hej! Hoppas du har det gott bland filmerna....själv har jag en hög otittade som bara väntar på ett tillfälle men vintern är lång...

2010-09-08 @ 15:00:54
URL: http://nordtellus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt