haha!

Rätt kul, för ett par dagar sedan skrev en person ut i trade på wow att han skulle göra en video om server vi spelar på och att han ville ha några som dansar i TB visst tänkte jag en kul grej, men ju mer folk det kom ju mer började jag anna att det var något lurt, men jag körde på bara för en rolig grej lixom ;P och efter folket hade hoppat ner för klippan får vi veta att det var just den biten han filmande hahahahahaha! kul snubbe det där ;P ni ser mig lite jag skriker SHIIBBY! haha

bloglovin

Kommentarer
Postat av: P

Jadå, det komme gå fint..lugna bananer! ;) och ja, spännande är det minsann, kommer dock vara lite stirrig men de är nog normalt :P Inte många dagar kvr nu och jag börjar redan bli nervig :P

Hihi presenter gillar vi! ;D Och det är väl klart att lilleman kommer vara söt, han är ju våran hehe ;)

2010-08-27 @ 23:08:27
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt