Körtelfeber

Var hos läkaren idag, jag har visst körtelfeber xD dock inte alla symtomer (ännu iallafall!) bara lidit av lite halsont dock inte kunnat prata i onsdags och torsdags typ, vad jag vet har jag inte haft feber men en hel del trötthet, nu är det mest trötthet och ont i halsen och jag hoppas inte resten kommer i efterhand, för det har jag inte tid och ork till :)
Iallafall så har jag jobbat idag, till 19.00 bara sen hem och ätit kinamat och god tårta som bror hade fixat till mig (bild ska jag försöka få in imorgon eller fredag!) gottit som fan! nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på grown ups eller Flickan som lekte med elden tänkte jag!

Btw ledig på fredag efter som jag är halvt sjuk så då ska jag bara vila och ta det lugnt, flyttat jobb timmarna till en annan dag, skönt, ska åka till mamma då med ska bli mysigt, på lördag blir det nog som sagt en liten runda till väla mm annars blir det en lugn och mysig helg med älskling och mamma! och även nu blir det lugnt och film!!

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: P

Jasåå du börjar bli nyfiken ;) Än så länge finns det inte mycket att vara nyfiken över, han ligger så gott här i magen ännu och har nog inga planer på att ploppa ut ännu..MEN om 11 dagar då kommer han!!:D

Nervös ska du inte vara, det kommer gå fint! ;)

Du får ta din nyfiknaröv hit sen när han väl är ute ;D

Gulligt att ni bloggar ihop btw :)

2010-08-26 @ 08:53:21
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt