trippeldag!

Jaha då var man 23 istället för 22 nu mera då ;P Fyller ju år idag hehe ;P

Jag och Älskling har ju även varit tillsammans i 2år och förlovade i 1år :)

Har väl egentligen inte varit något speciellet idag, jobbat hela dagen, men fick glasstårta när jag kom hem, mumsigt även myst framför tvn med lilla lillasyster och Pierre <3
Imorgon blir det kinamat med Pierre och sedan till helgen blir det väla och sedan god middag med mamma!

är inte så mycket för att fira faktiskt hehe ;P

nä nu ska jag faktiskt hoppa i säng orkar inte skriva mer ;)

Men en sak måste jag säga det har varit två underbara år med min älskling och förhoppningsvis kommer det bli många fler, Älskar dig Pierre!

En av dom första bilderna på oss, tagen på Tessans dop 2008-08-30



Våra ringar, syns inte så bra men ändå ;) dock ligger Pierres någonstans i havet haha ;D



♥Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt