Trött och huvudvärk!

Är riktigt trött så ska snart hoppa i säng, i tid idag oxå för en gång skull, hoppas även jag kan somna i tid dom senaste två nätterna har jag inte somnat fören vid 2-3 tiden eller något och stigit upp klockan 8 YEAH kul eller inte!

Iallafall fick en liten förtydelse på jobbet idag, antagligen är jag tillsvidare anställd för pratade med en av mina handläggare på manpower idag och dom har inte hört något om att vi inte ska vara kvar och om det skulle vara så att vi inte skulle vara kvar så skulle dom behövt säga till oss en månad innan vad jag förstog det som, men känns ändå inte helt säkert fören kontraktet är skrivet men ändå ;D är sjukt och glad att jag fått komma tillbaka och visa att tiden i mitt liv innan är helt förbi och att det inte var för att jag inte ville jobba där eller inte orkade jobba där innan som jag var borta så mycket utan att det var verkligen på grund av mitt x jag var "sjuk" och hemma så mycket, mådde ju inte alls bra ju! så iallafall känns skit bra och jag känner att jag kan det jag gör och tycker oftast det är kul eller ja kul och kul det beror på men trivs gör jag iallafall och det är ett jobb som ger pengar så både jag och Pierre kan börja planera en riktigt framtid!

Nä fan nu ska jag hoppa i säng så jag orka jobba imorgon!

Så här gott vill jag sova, och drägla då sover man riktigt jävla djupt haha ;D




Ha det bäst så länge och god natt :)

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: P

Jaa, jag lägger till dig i listan..skickar ett mess när allt har satt igång på riktigt :)



2010-08-31 @ 22:45:20
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt