blubb?

fan att jag aldrig kan bli bättre på det här med uppdatering xD jag tänker på bloggen men sedan glömmer jag bort den eller så kommer jag inte på något att skriva xD

Just nu sitter jag här och gör ingenting alls, funderar på att sova är jobb imorgon igen, varit ledig tisdag och onsdag ;P men är faktiskt även ledig helgen så det ska bli skönt!

Pierre är på lan idag jag som hade velat ha massage idag igen ;P det är så sjukt skönt! han är duktig och snäll min älskling, iallafall när han själv vill det xD

Någon dag ska vi oxå hälsa på Pao och Robin och deras lilla Wille <3 har ju inte träffat Pao på ett bra tag och lillkillen har jag inte träffat alls Robin ser jag dock ibland på jobbet ;P

Annars så händer det som sagt inte mycket i mitt/vårat liv, jag jobbar Pierre går i skolan (ibland iallafall xD) försöker få allt att gå runt som det ska vilket det ändå inte gör men iallafall, men det löser sig alltid ändå får vi hoppas, vi har börjat prata lite om att Pierre ska börja jobba och vänta lite med pluggandet, om han nu hittar ett jobb vill säga, vi har kommit fram till att det är lättare ekonomiskt om han pluggar senare så vi båda kan jobba nu och bli av med allt gammalt skit, det hade varit så skönt!

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt