God morgon!

Fy fan vad min kropp känns hmm ja vet inte riktigt hur den känns, känner mig typ bakis ändå satt jag bara hemma och spelade igår xD jaja jag över lever nog haha ;P

Idag borde jag städa och tvätta, men får se om Pierre tar sig hem, tänker inte göra det själv haha ;P annars har jag inga speciella planer för dagen faktiskt, mest ta det lugnt och spela lite wow tror jag, vilket liv man har alltså xD

Annars sitter jag har och lyssnar på musik och sjunger lite, fast har knappt någon bra musik längre :/

Nä ska försöka komma på något att göra, kanske äta lite och åka in till byn en snabbis vi får se ;P

Vad hittar ni på i helgen då?

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: MiiNiME

Sv: Åh, det låter som ett fantastiskt system! En annan får juh sitta och räkna på sina timmar varje månad för att kontrollkolla så att allting stämmer. Å så dröjer det ett halvår för dom att fixa saker som dom själva ställt till med. Man blir sååååååååå trött.

2010-09-04 @ 10:38:36
URL: http://MiiNiME.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt