Handlat.

Var inne i byn och skulle köpa snus, och sedan hittade jag massa massa massa söta saker till Pao och hennes och Robins bebis hade kunnat köpa hur mycket som helst, som tur väl är var en del för lite äldre barn och ungen har ju inte ploppat ut riktigt ännu så där kunde jag hålla mig haha ;P dock hade det varit löningsdag idag så hade det nog försvunnit en hel del från den ändå ;P dock hittade jag lite fina saker kan inte säga vad här ännu för Pao brukar vara här inne och titta ;) men jätte fint och jag hoppas dom blir lite glada iallafall :)
Hittade en del saker som jag med ville ha men det skippade jag faktiskt ;P

Dock var det ingen hemma när jag var nere och tänkte lämna det så får göra det sen :) nu ska jag nog spela lite tror jag faktiskt ;P

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: P

Oj sorry, vi var iväg heeela dagen igår och handlade och var inte hemma förrän sent så det kan ju ha med det att göra att vi inte öppnade ;)

Ja vi är hemma annars som vanligt..robin börjar elva imon men jag är hemma så kom du om du vill :)



Haha det finns ju verkligen klyftiga människor där ute..men gamla kärringar är ju oftast värst, blir galna och skäller ut en för något som är alldeles för "high-tech" för dom xP

2010-09-04 @ 18:14:21
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt