Nä men hallå xD

Hej!

Imorse blev jag först väckt av Pierre som undrade var mitt visa kort var, jag mumlade lite snabbt till honom och somnade om, ett tag senare kommer han hem med en bukett rosor till mig ;) gullig han är när han vill ;)

Annars så har jag varit och handlat lite idag bara, lite deo och sånt mest, finns ju inga pengar kvar till så mycket annat ^^. iallafall så ska jag till jobbet snart jobbar mellan 14.15 - 20.15 sen blir det hem och sova direket, då jag börjar 8.45 imorgon bitti :( inget jag är sugen på men ledig söndag iallafall sen har jag 8 dagars pass mindre rolig men det får gå, det ger ju pengar iallafall alltid något positivt ;P fast trivs ju rätt bra så det är inte det, men känner mig så trött bara xD sov knappt 4 timmar i natt xD
nä nu ska jag spela lite till på king sen ska jag sova tänkte jag skriva men jobba menar jag så klart!

Ciao!


♥Sofie

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt