Dagen idag!

Idag har jag jobbat mellan 9-14 gick rätt bra bortsätt från hostattackerna men jag överlever om jag inte hostar lugnorna ur mig vill säga!

Sen efter jobbet blev det åka dirket till hembyggdsparken och äta lite grillad korv och titta på trolleri, duktig var han som trollade faktiskt, Tessan fick även följa med mig dit och hon tyckte det var riktigt skojigt :), tog lite bilder och filmade lite men måste föra över det till lilla datorn då jag inte får över bilderna till denna, men det kommer inom dom närmaste dagarna :)

Annars så händer det inte mycket idag, skulle vilja sova men så lär det vill inte bli, ska nog köra lite icc 25 ikväll (WoW) men vi får väl se.

Btw kollade på filmen män som hatar kvinnor igår kväll, jag vet jag är lite sen men ändå, den var riktigt bra faktiskt dock mådde jag nästan lite illa när hon var tvungen att suga av gubben och när hon blev våldtagen, men det är klart det ska nog före komma en form av reaktion där!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Betsy

Men är det något knäppt i luften eller, jag mår skit och har till och med gått hem från jobbet. Håller bl a på att hosta upp lungorna. Krya på dig. =)

2010-08-25 @ 20:37:53
URL: http://www.metrobloggen.se/jagochminatankar
Postat av: Betsy

Hoppas du fick medicin mot körtelfebern och att det hjälper. Själv svettas jag och hostar i hjäl mig när jag rör mig vilket ger mig en perfekt anledning att sitta alldeles stilla här och blogga =)

2010-08-25 @ 21:11:59
URL: http://www.metrobloggen.se/jagochminatankar
Postat av: Betsy

då hoppas jag att du blir frisk av läkarens goda råd ;-). Host host =)

2010-08-25 @ 21:20:52
URL: http://www.metrobloggen.se/jagochminatankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt