God kväll :)

Har ju inte blivit mycket uppdatering här har ju varit hos mamma i helgen, och även på väla ;D hittade dock inget på väla, men vi var även på familia och där hittade både jag och Pierre nya skor ;D kommer bilder sen men blir ju alltid så att blider och sådant får bli inladdat på lilla datorn tyvärr ;/

Iallafall var det mysigt att vara hos mamma och bara ta det lugn!

Annars så har jag jobbat idag och det har gått bra, även snackat med min gamla granne, Sandra, trevligt :)
Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer xD just nu sitter jag och äter lite ostbågar fast hade hellre ätit sådana där lättsaltade skruvar, jag har nog blivit beroende av dom haha.

Nä tänkte faktikt flytta över lite wow inlägg från gamla bloggen och så där, dock kommer inte allt komma upp på en gång xD men något ska det nog allt komma upp idag :)

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt