God kväll!

Sitter här och funderar lite på om man skulle börja uppdatera denna bloggen designen är ju inte helt klar men jag och Pierre har pratat ett tag om att börja köra bloggen tillsammans och det låter ju lite kul!

Det jag kan tänka mig denna blogg kommer handla om är ju Mig (Sofie) och Pierre, vårat inte helt rolig ur andra synvinkel men vi trivs och får gilla läget som det är för tillfälligt, och vårat wow spelande, mitt jobb om jag nu har det kvar efter den 10 september och om hans pluggande, vad vi gör mm, kanske inte så intressant men hoppas ändå att vi får igång bloggen bra kanske inte med många läsare men något vi själva kan gå tillbaka till annars, dock är jag en person som gillar att diskutera!

Jag har själv haft blogg innan både här på blogg.se och på metrobloggen men känner att jag vill blogga med Pierre, så om någon hitta oss här så är det ju bara roligt tycker jag!

Men just nu tänkte jag att jag själv skulle kolla igenom lite bloggar innan jag hoppas i säng igen, håller på att bli sjuk :(

Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt