God morgon!

Eller ja jag har varit vaken ett tag, först blev jag väckt vid halv 7 tiden då min pappas fru skulle köra till pappa och jag skulle sova i pappas säng med lilla syster i fall hon skulle vakna kan ju inte lämna henne själv så klart :) sen när jag sov där inne kom Pierre och väckte mig vid kanske halv 9 xD sen har jag mest kollat på tv faktiskt.

Vilket jag gjorde i natt oxå, kollade faktiskt på ett rätt bra program, vet dock inte vad det heter men det var något om VDn och grundaren till något företag som heter typ GSI eller nåt sånt, men iallafall han gick ut och sökte själv jobb på olika platser i företaget för att se hur dom jobbar mm, och alla var typ skit duktiga och försökte hjälpa och blev typ vän med honom, han testade på olika platser av jobben och i slutet så fick dom veta vem han egentligen var och då var han skit snäll mot dom!

Ena killen hade berättat att han jobbade hårt för att få ihop till han och hans flickväns drömbröllop så dom fick 10.000dollar till det.

En mamma berättade om att hon jobbade 7 dagar i veckan och hjälpte även till med bingo för sina söners fotbollslag, så han gav fotbollslaget 50.000dollar.

En man berättade att han jobbade mycket för att göra det bästa för sin dotter, men att han och hans dotter inte kunde träffas så mycket för att han jobbade så mycket, dottern kom till och med till jobbet för att hälsa på pappan ibland så dom kunde träffas, han fick 1000dollar att köpa julklappar till och även en arbetsledar utbildning!

fanns några till men dom såg jag aldrig vad dom gjorde typ.

Det är sjukt men det är ju faktiskt värt att göra sitt bästa på jobbet för det lönar sig alltid! kanske inte på detta sätt som för dessa personer, men man ska alltid ta hand om varandra på ett arbete och jobba för företaget faktiskt, det lönar sig alltid förr eller senare :)

Ja iallafall idag händer det nog inte speciellet mycket, kanske flyttar över lite här från mina gamla bloggar vem vet ;P, men en sak vet jag iallafall att jag ska försöka hålla käften så mycket som möjligt för min röst pallar inte xD

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt