Lilla syster är för söt!

Min lilla syster är för söt, måste bara berätta det hon kom ner precis och skulle titta när jag sitter vid datorn, och ville låna min gamla telefon, och vet ni vilka hon skulle ringa? jo försäkringskassan och prata om Babbe vatten (babbe=blatte), dock vet jag inte vad hon menade med vatten men ändå, sen skulle hon berätta att hon var babbe och skulle få pengar, nu precis sa hon att Pierre var sjuk så hon skulle få pengar av försäkringskassan.

Hon är för härlig den lille skiten ;P


En gammal bild på henne med hennes mammas läsglasögon xD

Nu kicklade hon mig precis i örat xD


♥Sofie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: P

Vilka ideer dom har dom där små ibland men roliga är dom! ;D

2010-08-30 @ 21:43:37
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: P

Hehe så jävla kul när dom är i sin egen lilla värld och när dom rör ihop allt dom vuxna pratar om..snällt av henne att hon ska ringa så Perra får pengar för att han är sjuk också ;P

Men det behöver du ju inte, går lika bra med en packet med blöjor :P

2010-08-30 @ 22:02:41
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt