Min hals är död eller nästan iallafall!

fy fan säger jag bara! min hals mår inte alls bra, annars är det helt okej, kom till jobbet idag och kunde knappt prata Sead och Sandra hade lite roligt åt mig och ännu roligare hade dom typ när jag skulle ta mitt första samtal rösten svek mig hela tiden sjukt jobbigt!

Men efter typ 20 min på telefon fick jag göra admin istället vilket gick jätte bra tror jag :)

Även pratat med min handläggare på manpower oxå ville ha ett möte för att jag varit borta ca 5 dagar från jobbet sedan februari visst 3 sjuktillfällen 2 ggr förkyld och 1 gång migrän, på ett sätt tycker jag det är lite löjligt jag menar vist om jag varit borta 3 omgångar med ca en vecka varje gång men jag har fått vara hemma innan för att jag verkligen inte klarat gå till jobbet, då stannar jag ju hellre hemma 1 dag eller 2 för att vila upp mig istället för att gå till jobbet och smitta 10 andra lixom som dom och även jag blir simttade om och om igen av varandra till slut är alla sjuka, nä men typ så! jaja dom ville iallafall att jag skulle gå till doktorn så jag inte ha något virus i kroppen som gör mig förkyld alltså typ något halsflussvirus eller nåt så ska försöka få en tid till nästa vecka efter lönen, nu har vi ju inga pengar alls så!

nä nu ska jag vänta på middag och vid klockan 20.00 blir det raid!

♥Sofie
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt