Älskar Dig Sofie

Jag älskar dig
Vill bara säga att jag älskar dig min sofie. Du har ALLTID funnits där för mig och jag litar på dig till 100%. Känns så skönt att jag kan prata om allt med dig och att du lyssnar och förstår. Jag vet verkligen att jag vill leva hela mitt liv tillsammans med dig. Minns när vi var på dreamhack, då kändes det speciellt att ligga jämnte dig när vi skulle sova, vet att det egentligen inte borde kännas så men det gjorde det verkligen. Var så mysigt när vi låg vid alla kuddar i dreamhack och läste ;P. Minns hur jag kollade lite extra på dig, hur söt du var då med ditt hår utsläppt. Jag vill alltid få vara "mannen vid din sida ;).
Älskar Dig Så Mycket Min Sofie Sjökvist!



Your strength is so hard to find,
I feel so much stronger now,
the feeling´s alright. -Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie,
you're so divine
I'm not ever alone, you're not ever alone
bloglovin

Kommentarer
Postat av: svärmor

KÄRLEK!!!!!

2010-11-03 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt