Shiibby har varit duktig ;P

Det har hänt lite i wow dom senaste dagarna för Shiibby faktikt :)
Farmat rep och fått:



Alltså blev exalted med Cenarion Circle!

Sen var ju då bara tvungen att köra lite icc pug med några från guildet och fick även;


yeah ;D

Sen har jag hållit på lite med lormaster, är en bit kvar men 3000quest completed iallafall ;)


men när jag höll på igår så min quest logg ut så här på alla quest xD ;


så här såg mina achivment points ut igår, nu har jag 7050 efter 3000quest som jag fick idag ju;



men nu orkar jag inte riktigt spela mer idag, fast det är mycket som ska göras innan cata släpps den 7 dec, men det hinner jag nog förhoppningsvis, annars så finns det nog tid då med ;P


♥Sofie


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Steph

Grattis!

2010-10-10 @ 21:21:43
URL: http://cidien.blogspot.com
Postat av: Kimsalabim

Bra jobbat :) håller också på med allt sånt där nu och börjar bli ganska uttråkad...

2010-10-14 @ 21:52:58
URL: http://littlekim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt