Massa jävla skit

Så trött på allting! eller ja inte allt men mycket, jag vill göra något med mitt liv, jag vill hitta på saker jag vill inte alltid vara trött och inte orka göra något, jag tror faktiskt inte det är jobbet eller så som gör mig trött utan att vi bor i den där jävla källaren, men vi kommer ju inte där ifrån, vad skulle vi ta vägen lixom? just nu har vi inte råd med eget, har  ju dom där jävla skulderna som jag får betala själv, eller ja Pierre hjälper mig när han kan så klart men det är ju inte han som ska hjälpa mig utan mitt x, men vad kan jag förvänta mig jag har fått max 3000-4000 på två jävla år! det är sjukt irriterande, har fått kreditupplyssning och vet typ vad jag har för skulder, jag vill bara bli av med dom, men när man får en lön på 7000-9000ca som jag räknat ut det, så räknar man på 9000 så betalar vi 3000 hemma då är det 6000kr kvar, visst det är mycket pengar OM man inte hade behövt betala dom på massa gammal skit, då hade vi haft råd med egen lägenhet, en liten iallafall och klarat oss, men som sagt nej då vi får bo i källaren, men jag är faktiskt lite glad över att vi har någonstans att bo iallafall och får bo tillsammans!

Ibland vill jag flytta hem till mamma, men där finns inte heller redigt plats, jag vet inte vad vi ska göra, vill bli av med allt snabbt nu, få ordning på mitt liv, börja träna och bli lite smalare, sluta snusa mm, men det finns inte så mycket motivation tyvärr, jag måste börja peppa mig själv börja orka göra något, men är alltid trött oavsätt om jag sover 2 timmar eller 12 timmar det är alltid så, jag vill inte ha det så mer, jag vill hitta på grejer, åka iväg, resa, göra allt som nästan alla andra gör i min ålder, men jag har verken ork eller råd till det, ibland känns allt skit, jag vet att jag tyvärr tar ut mycket av det på Pierre, det är han som får finnas där och trösta mig och finns där för mig, för ta skit från mig fast jag inte menar det, inte till honom, jag hoppas han förstår mig och det säger han att han gör, vad hade jag gjort utan honom?

Det finns mycket mer jag vill skriva men det går inte just nu, jag orkar inte, sitter på jobbet och börjar jobba om 20 min!

Tack Pierre för att du finns du är mitt allt och jag vet inte hur jag hade klarat allt utan dig, om jag hade klarat det utan dig! tillsammans ska vi klara allt, oavsätt om allt ibland går upp och ner och jag får mina utbrott med agrisivitet och tårar, det är inte alltid menat mot dig, jag älskar dig och du betyder  så jävla mycket för mig! tack för att du alltid finns vid min sida och ställer upp, en dag är det bara vi två med egen familj och allt, längtar!

och tack mamma för att du alltid ställer upp så mycket som du kan! skulle vilja kunna umgås med dig mer än vad jag gör mycket mer! du har alltid funnits där och jag vet att du älskar mig och gör allt du kan och klarar av för att hjälpa mig, du är min mamma min förebild, jag vet du klarat mycket och med din kraft och ditt stöd ska jag klara allt! älskar dig mamma, det är du som gett mig livet och för dig lever jag det så gott jag kan!


♥Sofie

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Betsy

Jag hejjar på dig och hoppas allt ska gå bra. Att du känner att allt är bra och att skulderna försvinner och ni hittar ett eget boende. Att livet är kul. Men upp och ner kommer det antagligen att vara flera gånger (vad det nu var för tröst ;-)). Kram =)

2010-09-18 @ 14:51:13
URL: http://www.metrobloggen.se/jagochminatankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Personligt
Personligt